Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

Jumaat, 25 Februari 2011

Ayuzip V-Gin Lotion/Sabun Herba Bersalin/Air selusuh

Tablet Phyto Natal (90 Tablet)

Phyto Natal di dalam Set Bersalin Nona Roguy berfungsi untuk menurunkan berat badan yang berlebihan. Ia juga bertindak menguatkan tubuh di samping melawaskan pembuangan air besar.

Akar Herbanika.

Akar herbanika di dalam Set Bersalin Nona Roguy bertindak menambah khasiat pemakanan dan menyegarkan anggota badan ibu yang baru bersalin.

1 pek Akar Herbanika di rendam dalam 1 teko air panas yang mendidih dapat digunakan semula untuk tempoh 3 hari.Air ini juga boleh dicampur dengan madu untuk menambah keharuman, rasa dan khasiatnya.

Herbanika Lulur.

Set Bersalin Nona Roguy lengkap dengan lulur yang bertindak menyental daki dan kulit yang kehitaman dan kasar semasa mengandung. Anggaran penggunaanya antara 1-2 sudu besar penuh

Herbanika Barut
Krim barut di dalam Set Bersalin Nona Roguy ini disapu disekeliling perut dan pinggang untuk meleper dan memperkemaskan perut yang menggeleber selepas bersalin

Minyak Herbanika.

Minyak herbanika disediakan di dalam Set Bersalin Nona Roguy untuk membantu menguatkan otot perut dan buah dada, mengurangkan kesan regangan atau pecah-pecah di kulit semasa mengandung.Ia juga melancarkan peredaran darah disamping memastikan badan ibu yang baru bersalin sentiasa hangat.

Uncang Cuci.

Luka jahitan elok di cuci dengan Uncang Cuci Nona Roguy.Ia bertindak seperti antiseptik untuk mengelakkan kuman yang boleh menyebabkan jangkitan.Ia juga di buat mandian yang berfungsi menyegar dan menghilangkan bau badan semasa berpantang.

Harga Pasaran:RM365.00

Harga fafbiznet:RM315.00 include postage


MINYAK SELUSUH BIDAN KAMPUNG

"Air Selusuh digunakan sebagai Suatu Ikhtiar yang berpandukan Al - Quran dan Hadis.Dari segi hukum Islam,Air selusuh adalah Harus,asalkan tidak bercanggah dengan Islam iaitu bacaan yang mengandungi jampi yang karut.Di dalam Al Quran sendiri ada menyatakan "Kami Turunkan sebahagian ayat-ayat Al-Quran utnutk digunakan sebagai penawar dan pembawa rahmat kepada orang-orang yang beriman.
Walaubagaimanapun,kita tidak boleh menggangap selusuh mempunyai kuasa untuk mempermudahkan bersalin,Ia hanyalah ikhtiar yang diharapkan dapat membantu proses kelahiran yang lancar dan selamat.Antara bahan yang digunakan sebagai selusuh ialah Air Masak,Minyak Kelapa MUda,Minyak Zaitun,Minyak Masak,Kurma dan Kismis.Anda dan SUami digalakkan memperbanyakkan membaca Doa Nabi Yunus dan Doa ketika mengandung serta Doa dijauhi dari gangguan Syaitan --Petikan Artikel Majalah PA & MA.

MINYAK SELUSUH BIDAN KAMPUNG:-
-Dihasilkan Dari 100% Minyak Kelapa Dara organik
-Warisan Ilmu Perbidanan Melayu Turun Temurun
-Dibacakan Doa-Doa Khusus Untuk memudahkan proses bersalin oleh Pakar Bidan Bersalin

CARA PENGGUNAAN:
SELEPAS USIA KANDUNGAN 8 1/2 BULAN LAKUKAN PERKARA SEPERTI:
1.Digalakkan memohon ampun dan maaf dari suami
2.Beristighfar 3 Kali
3.Selawat ke atas Nabi S.A.W 3 kali
4.Baca Al Fatihah dengan Bismillah
5.Minum 30ml minyak selusuh ini

INSYALLAH....

HARGA RM45.00
KOS PENGHANTARAN;RM6.00 SEMENANJUNG/RM9.00 SABAH.SARAWAK




SABUN HERBA IBU BERSALIN

Kegunaan untuk ibu bersalin berpantang dan ia jua sesuai digunakan kepada golongan yang mengalami masalah bau badan,dapat melangsingkan dan buang toksin didalam badan.Ia juga mengandungi 13 jenis herba iaitu:

SERAI WANGI
-Menghilangkan lenguh2 badan

DAUN ASAM JAWA
-Menghilangkan sakit2 sendi

HALIA
-Membuang angin didalam badan

TUTUP BUMI
-Mengecutkan Rahim

PANDAN WANGI
-Mengharumkan Badan

DAUN KUNYIT
-Melancarkan darah

LENGKUAS
-Menghangatkan badan

SARSI
-Menambahkan Tenaga

TEMU KUNCI
-Mengembalikan kedaraan wanita

HALBA
-Mengurangkan berat badan,Mencegah air masuk ke dalam badan bagi wanita yang berpantang

LIMAU PURUT
-Menhilangkan bau badan

KUNYIT HITAM
-Memanaskan badan

DAUN PISANG KELAT
-Menghilangkan hanyir badan

HARGA RM29.90
KOS PENGHANTARAN:RM6.00 SEMENANJUNG /RM9.00 SABAH,SAR




Ayuzip V-Gin Lotion


Terdapat pelbagai jenis produk di pasaran untuk mengetatkan vagina. Namun kebanyakannya diformulakan dengan bahan yang boleh memudaratkan. Sifat semulajadi vagina yang lembut dan lembap menyebabkan bahagian ini amat sensitif dan mudah tercedera sekiranya bergesel dengan bahan yang keras. Biar pun objektif utama adalah untuk mengetatkan vagina, penyapuan losyen ke atas permukaan bibir clitoris adalah memadai.

Untuk itu, Lovelorn Lure memperkenalkan Ayuzip V-Gin Lotion yang begitu lembut untuk mengembalikan dara anda. Diadun dengan kebaikan herba manjakani, mas cotek, sireh dan kacip fatimah, resepi istimewa ini diformulakan dengan campuran ekstrak lintah, berfungsi untuk mengeluarkan pheromone yang dapat menarik keinginan seksual pasangan melalui deria bau, memulihkan mati putik dan rasa dingin terhadap pasangan serta melambatkan menopause.

Selain fungsi utama mengetatkan vagina, ia juga dapat menyah-bau, menyah-bakteria, merawat keputihan, mengekalkan pH, memudarkan kesan gelap pada kulit dan mengekalkan warna semulajadi serta mampu merawat kesan kedutan kulit di bahagian intimasi. Ayuzip V-Gin Lotion sangat sesuai untuk diamalkan oleh remaja yang belum berkahwin bagi mengelakkan masalah sakit puan. Sepertimana produk produk Ayuzip Series yang lain, Ayuzip V-Gin Lotion juga berfungsi untuk meningkatkan ghairah seksual wanita.

Jadikan pemakaian Ayuzip V-Gin Lotion sebagai satu kemestian di dalam rutin anda setiap hari dan kembalikan kegemilangan ketika zaman dara anda!

Khasiat Manjakani :

1. Mengecut dan mengetatkan rahim dan peranakan wanita.
2. Memperbaiki sistem peredaran haid.
3. Menyembuhkan luka-luka dalaman selepas bersalin.
4. Membersihkan darah kotor.
5. Mengatasi keputihan.
6. Membaiki tisu faraj.
7. Melicinkan dan memelihara kulit.


Khasiat Piper Betle (Sireh Melayu) :

1.Awet muda.
2.Mengecutkan tisu-tisu organik.
3.Membunuh kuman dan bakteria.
4.Menegangkan tisu-tisu otot dalam vagina.
5.Mengatasi masalah keputihan.


Khasiat Crocus Sativus (Bunga Mastaki) :

1. Membantu pembuangan angin dalam perut.
2. Menambah tenaga zahir dan batin.
3. Melancarkan penghadaman.
4. Mencergaskan minda.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan